Voivoi kalles första inlägg

Här sitter jag hos Sami Slemboy och ska skriva mitt första inlägg då alla bara klagar på mig för att jag inte skriver. Men på riktigt så har jag bara glömt bort att vi hade en blogg! :) Det är söndag och ingen vet vad vi ska göra och Kim säger att det är höstlov men det är det inte! Helgen har varit ganska boring hittills och söndagen kommer antagligen inte att bli något bättre. 
Nåja mitt första inlägg tog slut här och stavningspolisen är Sami Sähkömies!!
Sam och Richards inlägg är inte nära heller lika bra som det här.
Hejdå/Kalle®          Ω

Kommentarer
Postat av: dominique & tilde

(Y)

2009-10-12 @ 10:07:20
URL: http://ddominique.blogg.se/
Postat av: patricia

BRA KALLE VI GILLAR DETTA!

2009-10-12 @ 10:07:33
Postat av: gissa... bässhin, brryyydin ( liite ledtrådar)

OI, he e bäääshin i da hoss richard.. giss vem e de e som skriver nu.. vi satt nere å så på xtreme sports skating någo.. å sen fo ja upp å kolla på denhä bloggen.. chill.. ;)

2009-10-15 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0