RICHARD, JOO TYP FEMTE..... NÄ FJÄRDE VA DE!!!

okej, först och främst ska vi nämna felicia eriksson. nåjaa nu kan vi börja, vi e hos arttu o har kalas, de e jätteskoj, vi hör på sven-bertil taube's sjösalavals. Jag var idag och såg på Petsson och Findus äter. Den ger jag sex på badstrand utan skydd. eller som allas vår kära TOBIAS ANDTBACKA skulle säga, sex storlek 47 skor! :) öömm joo, kalles vin e slut o han e jättearg, han tar livet av sig förrän kvällen är slut. kommentar från tjockisen själv! kim är vittus homo, fellu har tagit min el camino, nej el plapla nej, richard rättar, EL TIEMPO! nu far kalle ut på en livsförkortande sticka. edda tillägger att han också vill bli skriven om och att han är jättesöt och att kx är vittuuus bra, MEN inte bättre än ktm :) tack för mig, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0